Hola Fellas


Holla, Fateen Hidayah here. Mind your manners please. Thankyou

Tagboard



Mind your manners

Big Claps


skins by : Simple | Grey
photo : weheartit

voice
Monday, February 21, 2011 | 0 comments

Betul apa yang orang cakap ,, manusia kadang tak pernah nak bersyukur dengan apa yang dia ada ,, tapi sebaliknya hanya mencemburui apa yang manusia lain miliki .. kenapa kita sebagai manusia tak pernah nak bersyukur ?? bukankah kita seharusnya berpuas hati dengan apa yang kita ada .. kerana apa yang kita miliki ini hanya sebagai pinjaman semata ,, kerana dunia ini tidak akan kekal ,, sedarlah kita hanya tinggal diatas bumi ini sebagai hamba ALLAH ,, dan kerana itulah kita seharusnya tahu kemampuan diri kita ,, dan apa yang kita miliki ,, hanya itulah kemampuan kita sebagai hambaNYA didunia pinjamanNYA ini ..

aku kadang juga seperti insan lain ,, aku alpa dengan duniawi ,, aku tergoda dengan godaan syaitan ,, aku lalai dengan hiburan dunia ,, kerana aku hanya hambaNYA yang lemah dan tidak sempurna ,, aku tak memiliki sifat makruf seperti para anbiya’ (  nabi dan rasul serta sahabatnya ) .. oleh kerana itulah aku kadang tersesat diantara persimpangan ,, dan aku berharap agar aku tidak akan terus tersesat .. AMIN ..

harap sangat kehidupan aku macam pelangi ni .. warna warni dan ceria jek ...

Older Post | Newer Post