Hola Fellas


Holla, Fateen Hidayah here. Mind your manners please. Thankyou

Tagboard



Mind your manners

Big Claps


skins by : Simple | Grey
photo : weheartit

arghh !!
Wednesday, April 20, 2011 | 0 comments
wah !!  selepas 4 hari kat golden age , aku rasa aku dah tak bape nak kisah berhadapan ngan orang tua yang banyak kerenah . haha . nak tau sebab pe . sebab sesetengah aunty kat GOLDEN AGE tu memang banyak kerenah pon .. huhu contohnya aunty india nie . lau dye nak pape jek mesti dye akan cakap sebegini rupa " aunty tolong lah biskut . kasi tolonglah biskut . " huh ! nie baru sorang . yang sorang lagi plak aunty cina . dye suka mengarah orang . lepas tu suka suruh orang susun or bersih kan barang dye dengan percakapan yang sebegini rupa bunyinya " hello ! hello ! " adoi yai . penin aku dengokan .

ade lagi sorang uncle nie , dye tak suke orang . lau ade orang yang dekat dye atau halang jalan dye dye akan berbunyi macam nie " hoi ! " adoi yai . fenin2 ar pale aku ..

hurmm pe lagi aku nak cite eak ?? hurmm , nak tau tak satu cite !! ingat tak ade skali tu aku cite pasal my crush ! hurmm yang nie cite pasal dye gak . nie kire cite hot ar jgak auw . nak tau tak dak2 kelas aku ckap dye kapel ngan dak kelas tugak . dak pompan nie gedik n mengedik tersangat lah gedik sampai orang yang gedik pon cakap dye gediks ! tulah terlebihnya gediks dye nie . aku memang berangin jek tengok muke dye tu . huhu . aku memang tak pernah ngam ar nagn dak nie . vavlish betoi ar minah nie .

dah lah . aku dah penat lah asyik nak cite pasal aku geram n bengang plus benci campur ngutuk orang yang aku menyampah dengan nye . skunk nie aku nak cite pasal orang yang aku suke plak !  ha ! sape ? nak tau ke ? dye adelah .... seorang uncle kat GOLDEN AGE . huhu terkene gak kan kamu2 . huhu . name uncle nie adrian . dye nie memang sempoi gila ar . pastu dye nie siap bagi mecej2 kat kite2 orang tau .. huhu .. LURVE U LAH UNCLE !

Older Post | Newer Post