Hola Fellas


Holla, Fateen Hidayah here. Mind your manners please. Thankyou

Tagboard



Mind your manners

Big Claps


skins by : Simple | Grey
photo : weheartit

hurmm ,,
Wednesday, May 25, 2011 | 0 comments
minggu yang sangat membosankan . sepatutnye aku kene gi golden age lagi , tapi tak jadi cos segi tak nak anta lagi student kat sane . so kene lah aku practise kat sini jek , tapi an yang membosan kan aku adalah , aku satu grup ngan budak budak yang tak nak wat keje and tak tau nak bagi jawapan langsung !! geram and benci sangat tengok muke dowang tu ! ba , wau , da , wau , ha ! lepas tu tau nak gosip jek plak tu . adoi yai , tension sungguh lah aku . naseb baek lah aku tak angin tadi dalam kelas , dan aku di sejukan oleh kehadiran seseorang (nani) . tapi panas gak ar sebab dye dok share kongsi kusi ngan dak membe aku plak tu . tu yang buat aku panas atiey , and berangin lagi lah aku . seb baek tak kuar asap dari corong tinga aku nie . and ade satu lagi yang wat kan aku malu sesangat lah malu . dak mut my membe , gi bagi tau kat si nani yang ade orang kim salam kat dye (which mean aku) and then , ..... nak tau ape jadi . hurmmm , dak nani pandang tepat ke arah aku .. OMG !! , ya i know . and im speechless .don't know what to say that time lorh .tapi aku pure pure tak tau jek lah . huhu . lame kowt dye pandang ke arah aku . hurmm .. pastu dye cakap kat dak mut .: siape ? orang yang dulu tu ke ? tak abis abis .hurmm what a shame lorh !! tersangat sangat malu lah ..... !!!

Older Post | Newer Post