Hola Fellas


Holla, Fateen Hidayah here. Mind your manners please. Thankyou

Tagboard



Mind your manners

Big Claps


skins by : Simple | Grey
photo : weheartit

annyeong !!
Saturday, June 25, 2011 | 0 comments
lame dah tak update blog aku . kali ni aku nak cite pasal ape eak ? hurmm ... owh aku baru habis bace satu novel , tajuk nye PERGILAH AIRMATA . novel nie sedih sangat . bile lepas habis bace novel nie buat aku terfikir kan something , kenape manusia suke menjatuhkan sesama sendiri meskupun itu adalah teman baik nye sendiri ? aku pon tak tahu lah . kadang manusia terlebih percaya pada teman sendiri meski pun sudah terbukti yang teman nya sendiri menikam dia dari belakang ?!

hurmm .. dah lah tak nak cite panjang lebar lagi dah . penat ! sebab cite pasal kawan nie tak akn pernah habis kan !

Older Post | Newer Post